Σεμινάρια
Εξυπηρέτηση πελατών ΕΠΑΙΝΟΣ και Αποτελεσματικός χειρισμός αντιρρήσεων
03/03/2020
Ένα 6ωρο σεμινάριο Πρακτικό, Ρεαλιστικό και Εφαρμόσιμο μακριά από θεωρίες και απλές πληροφορίες. ......γιατι η ικανοποίηση του πελάτη είναι πουμετράει Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει: Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι ένα εκπαιδευτικό ...
Ακούω τον πελάτη, Αφουγκράζομαι τις Ανάγκες του Μιλώ και πουλάω! (Selling on Needs)
18/02/2020
Ένα 6ωρο σεμινάριο Πρακτικό, Ρεαλιστικό και Εφαρμόσιμο μακριά από θεωρίες και απλές πληροφορίες. Στόχος του σεμιναρίου είναι να περιγράψει μια άλλη, πιο σύγχρονη διάσταση της τακτικής των πωλήσεων, η οποία καθιστά τον πωλητή σύμβουλο του πελάτη. ...
Τεχνικές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών
09/02/2020
Ένα 6ωρο σεμινάριο Πρακτικό, Ρεαλιστικό και Εφαρμόσιμο μακριά από θεωρίες και απλές πληροφορίες. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει: Το εκπαιδευτικό σεμινάριο περιλαμβάνει τις βασικές και αναγκαίες δεξιότητες για τους υπεύθυνους ...
“Η ΒΙΒΛΟΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ”
21/01/2020
“To A και το Ω των Πωλήσεων” Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει: Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των τεχνικών, οι οποίες θα βοηθήσουν τον πωλητή και το στέλεχος των πωλήσεων ή του marketing να: Επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους του και τα επιθυμητά ...