Σεμινάρια

 
 

Τεχνικές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών

09/02/2018


Ένα 6ωρο σεμινάριο Πρακτικό, Ρεαλιστικό και Εφαρμόσιμο μακριά από θεωρίες και απλές πληροφορίες. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει: Το εκπαιδευτικό σεμινάριο περιλαμβάνει τις βασικές και αναγκαίες δεξιότητες για τους υπεύθυνους ...

Εξυπηρέτηση πελατών ΕΠΑΙΝΟΣ

06/01/2018


Ένα 6ωρο σεμινάριο Πρακτικό, Ρεαλιστικό και Εφαρμόσιμο μακριά από θεωρίες και απλές πληροφορίες. ......γιατι η ικανοποίηση του πελάτη είναι πουμετράει Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει: Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι ένα εκπαιδευτικό ...

Ο Πωλητής, ο Πελάτης και η Πώληση! (The Salesperson, the Customer and then Selling)

02/01/2018


Στόχος του σεμιναρίου είναι να περιγράψει μια άλλη, πιο σύγχρονη διάσταση της τακτικής των πωλήσεων, η οποία καθιστά τον πωλητή σύμβουλο του πελάτη. Μια διάσταση η οποία δεν περιορίζεται πλέον στις έμφυτες ικανότητες του πωλητή, αλλά στον εφοδιασμό ...

Αποτελεσματικός Χειρισμός Παραπόνων και Αντιρρήσεων Πελατών

01/10/2017


Αποτελεσματικός Χειρισμός Παραπόνων και Αντιρρήσεων Πελατών ......γιατι η ικανοποίηση του πελάτη είναι πουμετράει Ο αποτελεσματικός χειρισμός παραπόνων, αντιρρήσεων και η επίλυση δύσκολων καταστάσεων οι οποίες προκαλούνται από κακή λειτουργία ...

Δηλώστε συμμετοχή στα σεμινάρια.