Σεμινάρια

 
 

Εξυπηρέτηση πελατών ΕΠΑΙΝΟΣ και Αποτελεσματικός χειρισμός αντιρρήσεων

28/05/2019


Ένα 6ωρο σεμινάριο Πρακτικό, Ρεαλιστικό και Εφαρμόσιμο μακριά από θεωρίες και απλές πληροφορίες. ......γιατι η ικανοποίηση του πελάτη είναι πουμετράει Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει: Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι ένα εκπαιδευτικό ...

Τεχνικές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών

22/04/2019


Ένα 6ωρο σεμινάριο Πρακτικό, Ρεαλιστικό και Εφαρμόσιμο μακριά από θεωρίες και απλές πληροφορίες. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει: Το εκπαιδευτικό σεμινάριο περιλαμβάνει τις βασικές και αναγκαίες δεξιότητες για τους υπεύθυνους ...

Η Επαγγελματική Πώληση

10/04/2019


«Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλο η γνωστό είναι το προϊόν ή η υπηρεσία σας ή πόσο ταλαντούχος είστε σαν πωλητής, δεν θα μπορείτε να κλείσετε τη συμφωνία εάν δεν μπορείτε να πείτε στους πελάτες σας πώς θα το πωλούν και πως θα κερδίσουν. Μέσα από αυτό το ...

“Η ΒΙΒΛΟΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ”

22/03/2019


“To A και το Ω των Πωλήσεων” Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δείξει: Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των τεχνικών, οι οποίες θα βοηθήσουν τον πωλητή και το στέλεχος των πωλήσεων ή του marketing να: Επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους του και τα επιθυμητά ...

Δηλώστε συμμετοχή στα σεμινάρια.