Νέα

 
 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

29/12/2017


Πολλοί άνθρωποι των πωλήσεων πιστεύουν ότι ο χειρισμός αντιρρήσεων και παραπόνων πελατών είναι το ίδιο, άλλα επίσης μια δύσκολη και επίπονη διαδικασία. Η αλήθεια είναι ότι είναι διαδικασία, μέθοδος και τρόπος η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων ...

Οι αλλαγές στην στρατηγική πώλησης

17/12/2017


Σε ένα περιβάλλον που αλλάζει δυναμικά και απροσδόκητα, το ζητούμενο δεν είναι να προβλέψεις τις αλλαγές και όχι την αλλαγή, αλλά να προσαρμόσεις γρήγορα σε αυτές τις μεταβολές και να τις κάνεις να δουλέψουν. Η λογική της πρόβλεψης, κυρίως με τη στατιστική ...

Επιλογές και προκλήσεις στα χρόνια της ύφεσης

12/12/2017


Όλες οι επιχειρήσεις έχουν αντιληφτεί και έχουν νοιώσει ότι το σημερινό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται είναι διαφορετικό και αρκετά δυναμικό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Οι πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σήμερα ...

Δηλώστε συμμετοχή στα σεμινάρια.